delbar21

عاشق تنها

 

درد الانم نبودنش نیست...این دل بدبختمه که آروم نمیگیره..هر لحظه نبودنشو مبکوبه توی سرم و میگه تقصیر خودت بود...آخه من چرا....

میدونم میای و میخونی...مهم نیست...هر چند که به همه ی دنیا شک دارم..ولی توام بی جواب نمیمونی.مثل همه...یه روز مطمئنم جامون عوض میشه...اونی که گریه میکنه میشه تو.اونی که میخنده میشه من...

 

 

To Che Mifahmi HaLoO Roze kaSiuO ' ke Dgeh HiCh Negahi DeLeShOo NeMiLarzoOne!

 

 
نگذار امشب به فــــردایی برسد
که تـــــو در آنـــــ نیستی...!
نـــگـــذار..
 

 

 

 


 

 

 

خیلی وقته كه با تو زندگی می كنم! ..

چشمانم كه می بندم تو را میبینم ! خب همین بسه  برام...!راضیم میکنه!!

راضی که نه ولی خب.چاره ای ندارم...!شبها همیشه عجولم برای خواب!...

برای خواب که نه...برای بستن چشمهایم و امدن تو!!!

شبها چراغ را خاموش میکنم.دراز میکشم و با شوق چشمانم را میبندم!!!

و انتظارت میکشم.....!!

در باز میشود تو میایی....!

از آن نگاههای قشنگ و معنی دار میکنی هر دو میخندیم....! 

آشفته می نویسم امشب ؟ تو ببخش ..

 

بعضی شب ها - مثل امشب سرم پر می شود از این  

                                                                               

حرف های هرگز نگفته ! و تا برایت ننویسم آرام نمی شوم...!

 

به دل نگیرحرف دلمو! امشب هم از اون شب های دیوانگی ام هست ..

 

كمی كه بنویسم ، آرام می شوم...

 

 

 

 

...گفته بودم

بی تو سخت میگذرد بی انصاف....

حرفم را پس میگیرم...

بی تو انگار اصلا نمیگذرد

 دلتنگم

گله نازم دلم  برات تنگ شده واسه اون نگاهات برای اون چشمای نازت....اونا نزاشتن پیش هم باشیم....میدونم من اخر از دلتنگی میمیرم.....خدا ازت گله دارم چرا این کارو با من میکنی مگه من چیکار کردم.....

 

 

    

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

oldlove
ساعت22:05---13 بهمن 1390
سلام سايت قشنگي داري اگه حاضر به تبادل لينك هستي خبرم كم تا لينكت كنم..مرسي

setayesh
ساعت10:31---3 بهمن 1390
گاهی حس میکنم روی دست خدا مانده ام !
خسته اش کرده ام...
خودش هم نمیداند با من چه کند ؟!!!


alonegirle
ساعت18:37---1 بهمن 1390
سلا آقا سامان بابا تغییر و تحول دادی من رفتم بلاگفا بیا اونجا

setayesh
ساعت10:58---27 دی 1390
تـا آخــ ـــر عـمــر هــم اگه تـنهــا مـونـدی مـهــم نـیـست ... فـقـط نـذار به جــایـی بـرسـی که تـو آغــوش کسی به یـ ــاد کس دیـگه ای بـاشـی ...!!!


المیرا
ساعت21:22---26 دی 1390
سلام وب قشنگی داری موفق باشی بخدا خسته شدم از بس مطلب راجع به خیانت خوندم قربونت یه سر هم به من بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,ساعت18:20توسط سامان | |